李百万

150

Me, You and Steve - Garfunkel & Oates

Me you and steve哈哈哈哈哈哈脑洞要补不住了 脑补了一万字文 叉骨大大和吧唧date的时候 队长跟狗狗一样跟在后面 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈笑成傻逼噜 叉骨少女心爷们!HAIL叉骨!

歌词如下哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈笑死我噜哈哈自己随便翻译了一下歌词 不要太在意细节噜 『歌词也是全程高能

Candlelight and moonlight all around us  烛光和月光笼罩着我们

I look into your eyes 我看向你的双眼

You hold my hand underneath the table 你在桌子下面握住我的双手
And I can't disguise the way I feel  我不能掩盖我的心情
 
I could've wish a thousand wishes 我许了一千多个愿望
For this night I can't believe 为了今晚的到来
That it's finally me and you and you and me 终于我和你 你和我 
Just us and your friend Steve 只有我们 和你的朋友Steve

Do do do do do do do Steve
Do do do do do do do leave
What's the deal with your friend Steve? 你和你的朋友Steve到底啥毛病啊?
Oh, hey, how it's going? 嗨 最近怎么样

You took me out for waffles and to the movies 你叫我出来看电影
I was hoping for romance  我本来期待会很浪漫
You even took me to the Mexican circus 你甚至带我去看了马戏

I thought there was a chance we'd be alone 我以为这次会只有我们两个

I could've wish a thousand wishes 我许了一千个愿望
For Steve to disappear 只是为了Steve可以消失
What the fuck's your fucking problem?  你他妈的什么毛病?
Why he's always here?  为啥他一直跟着咱俩?

Do do do do do do do Steve
Do do do do do do do
Go away, what's the deal with your friend Steve? 滚开 你朋友Steve什么毛病?
Oh, hey, how it's going?嗨 最近怎么样?

It's not that I don't like your friend 我并不是不喜欢你的朋友
But how many hours with him can you spend? 但是你丫花在他身上的时间也太多了吧
And it's not that I don't think he's great 不是说我认为他不好
But it's only you, only you 但只有你
I wanna fellate 我只想给你一个人口(没错是你想的那个口

Are you gay for Steve, I think you may be 你他妈的和Steve是gay吗 我觉得你可能是
And that would be alright 其实没啥
But let a bitch know just what your steez is 但是让一个婊子知道你的风格 (表示没看懂。。)
So I know if I should shave tonight 如果我今晚刮毛了就好 

I could've wish a thousand wishes
'Cause I like to be with you 因为我喜欢和你在一起
But if it's always me and you and your friend Steve 但如果你朋友Steve一直在的话
There's nothing I can 我们还是分手吧

Do do do do do do do Steve
Do do do do do do do
Why don't you just go be with your best friend 你为啥不去和你的好朋友一起玩
And boyfriend 或者你的男朋友

Steve 史蒂芬

评论(6)
热度(33)

© 李百万 | Powered by LOFTER